понеделник, 29 декември 2014 г.

Равносметки

 Миналата година по същото време и резултатите:

- Да намаля шоколада.
- Да пия повече вода.
- Да не прекалявам с тестените храни.
- Да спортувам.
- Да не пия кола и да не ям рафинирана захар.
- Да се науча да карам, ако не трактор, то поне друго подобно на 4 колела... Ами научих се. Поне на теория. На практика все още "ме возят".
- Да "проплувам". Може би не Ламанша, но поне Дунав! :D Не се научих, но пък си купих спортен бански като за начало :)
- Да спра да "дрънкам" (както в момента), а да действам.
- Да стана малко по "kind" в отношенията си с хората.
- Да почивам поне 2 дни в седмицата.Факт.
- Да си засадя мента и босилек на село (или поне на терасата). Засадих, ама не ми се хвана.
- Да направя "онази" крачка. Голямата крачка е вече факт.
- Да оставя косата си да ме краси в естествените си нюанси. Професия брюнетка със залежи на медни жилки.
- Да се сбогувам с два призрака. Сбогувах се. Свободна съм.
- Да стана "официална" гражданка на още е една държава. Станах. Без ясна идея защо...?
- Да прочета два романа на Блага Димитрова.
- Да проговоря испански.

Тази година...?
Благодарна съм. Затова, че съм още тук.
Затова, че съм заедно с хората, които обичам.
Благодарна съм и за промяната.
Пожелавам си да бъда по-търпелива и смирена. Може би и малко по-мъдра и "над нещата".
Пожелавам си да се обичам повече и да оценявам наличното, а не да страдам по липсващото, особено, когато то е от лакомия, отколкото необходимост. 
Пожелавам си да мечтая отново.



Няма коментари:

Публикуване на коментар