събота, 28 декември 2013 г.

Gute-Vorsätze-Post

Последните ми 2 седмици от годината са белязани преди всичко от лакомия. "Диета" от хляб и шоколад. Закуска веднъж, обяд два пъти на ден, вечеря също по два пъти, като не пропускам и след-обедното похапване. За да не взема да се "вталя" случайно... Ха!
Съвсем му отпуснах края този път. Не съм фен на диетите и клъощавите задници, обаче и другата крайност не е много за предпочитане. От една седмица живея с идеята "само веднъж да литнем и се стягам"! Да видим докога.. :) Обещанията и заричането в бъдеще време са от любимите ми- онези, най-сладките.
- Да намаля шоколада.
- Да пия повече вода.
- Да не прекалявам с тестените храни.
- Да спортувам.
- Да не пия кола и да не ям рафинирана захар.
Ха, да видим сега! Те мен ли, аз тях ли!
Освен това..
- Да се науча да карам, ако не трактор, то поне друго подобно на 4 колела...
- Да "проплувам". Може би не Ламанша, но поне Дунав! :D
- Да спра да "дрънкам" (както в момента), а да действам.
- Да стана малко по "kind" в отношенията си с хората.
- Да почивам поне 2 дни в седмицата.
- Да си засадя мента и босилек на село (или поне на терасата).
- Да направя "онази" крачка.
- Да оставя косата си да ме краси в естествените си нюанси.
- Да се сбогувам с два призрака.
- Да стана "официална" гражданка на още е една държава.
- Да прочета два романа на Блага Димитрова.
- Да проговоря испански.
И да се реша най-сетне!(Това,последното, във всеки смисъл:) )
Очертава се една интересна година..



Няма коментари:

Публикуване на коментар