събота, 27 юли 2013 г.

Внимавай какво си пожелаваш!

Рев, рев за лято- на ти сега лято! Сериозно съм отвикнала от горещини. Ама то как иначе след 9 години мрачно, сиво небе и изведнъж БАМ!- 35 градуса и 95% влажност на въздуха. Вече дни наред.. А за нощите да не говорим! Кошмар в будно състояие в стая приличаща на космически кораб! Хахаха! Ама то хич не смешно...
Сладолед, сладолед, сладолед... Леле искам климатик!!
Слънчасала съм и бълнувам будна!
Тези дни пак съм на вълна интериор. Имам желание за "смяна на тапетите", влече ме към беличко, чистичко, скандинавско. Ама да видим..
Фикс идеята ми е лимонено жълт стол, играещ ролята на масичка до леглото и килим на бели и черни фигури.
Бълнуването продължава..
Да бъде или не? Май ще бъде, но след България...
Толкова много книги и толкова голям дефицит на място. Сърцето ме боли да ги хвърля, ама къде да ги дяна??!?
Ох, топло ми е! Къде да се дяна..?
Толкова идеи и толкова малко време!
Ле-ле сериозно съм слънчасала и спирам до тук!

                                                                                    Сън в лятна ноШшшшт!
Add caption




Няма коментари:

Публикуване на коментар