сряда, 6 юни 2012 г.

Добре, че е болката, че да ги има блоговете. Че накъде без нея..
Болката е майка на блоговете. Ама дали е болката или несподелеността? Нуждата от малко внимание.?!
Не ми се четат блогове. Навсякъде едно и също!
Няк'ви луни в незнам си к'во, скорпиони в раци или риби и всякви други глупости!
Надминават се кой от кого по интересен да бъде, а всъщност всички стават досадни копирайки се!  И тоя нереазбираем език... Мааалеееее колко сме ерудирани! 
Ерудиран ли беше???? 
WTF?!  
Ча'й да провера в речника, че да не се излагаме!
AAAAaаааа...

Ерудиция: само ед. начетеност, задълбочени познания в някоя научна област, в областта на литературата, изкуството, културата. Голяма ерудиция. Имам ерудиция.

Ха! Останало е нещо в тая тиква!

И не! Луната МИ не е във Венера, нито в Юпитер, Сатурн или Уран! Луната си е все още горе, а на мен няма да ми идва скоро!
Ама ми се хапе и ще хапя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар