събота, 28 април 2012 г.

Искам да вярвам

Много ми се иска да вярвам, че всичко има смисъл. Дори нещата, което изглежда, че нямат. Иска ми се да знам, че въпреки всичко, има някаква предопределеност, че нещата не се случват "просто така", а че има замисъл, а пък дори и да не го виждаме в момента. Имам нужда да вярвам, че това, което не зависи от мен се случва с определена цел. 
Предполагам, че случващото се сега е за мое добро, въпреки че на този етап не мога да го усетя като такова. Искам да вярвам, че някъде там, някой или "нещо" все пак се грижи за нас и му дреме. Незнам дали вярвам в ангели хранители, но тайно се надявам моят да знае какво прави..И да му дреме.. Понякога просто не виждам смисъл в нищо от това, което се случва. Не разбирам, защо съм тук, а не там, защо правя това, а не онова, защо съм такава, а не друга. Наистина имам нужда да вярвам, че за всичко си има причина.. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар