събота, 17 март 2012 г.

За Калин Велъов, котките и секса!

Получих "благословията" на брат си! Цитирам: 

"...тва е единствения мъж който има мойто да за твой жених"

Става дума за Калин Велъов! Нарочен е вече горкичкия! :D

Не че мен някой ме пита... Ама "така му се давало". На брат ми де.... Факс отгоре!
хахаахаха

Горкичкия (Калинчо)! :))
И си викам (по нашенски :)) Абе я да го видим този ми ти ерген. 
Чувам го оттук-оттам, ама не се сещам кой е..?! Питам разпитвам- "абе знаеш го, как ша не го знаеш-"бившия" на Слави"...
Бившия, бившия, ама не се сещам...
Хммм...... Реших да се допитам до чичко Гугъл.... Oще едно хммм и май почнаха да изскачат картини от детските ми години....Пускам си youtuba-a...

Още по-дълго хмммммм....
Хубави текстове, готини песни, странен глас...Не мога да кажа, че ми харесва... 
Ц,ц,ц.... а бъдещ жених!!! 

Нещо начумерен ми изглежда пича... Не красавец (е сега.... не може и двамата да сме :D ). Изглежда лош като не се смее... 

Тече трета песен.... Май започвам да го харесвам....

И стигам до нея..... Моята съперница :) Чери (?съвпадение!?) 
Няколко реда по-надолу и вече мога да кажа- мой е!!!! Хванал е цаката на Чери, а не са много тези, които разбират котараните....


 И в този ред на мисли, няколко откъса от чата с брат ми. Поводът-опитът да "опрашим" нашата Чери :)))) 

(Цитати от котешки форуми):

"Котката ми е на 4 години (досега не е имала поколение) и искаме малки котенца. Два пъти вече и водим котарак, а тя го бие, крие се и се държи като стара мома.
Възможно ли е да е от възраста или просто не е харесала котарака? Има ли смисъл да пробваме пак, но с друг мъжки?"

"Ние нашата я хванахме и помогнахме малко на котарака, иначе тя го е била прибила все.
Дори като е свършил, тя пак се е обърнала и го е ошамаросала"

 "Първият котарак, който взехме за първата ми сиамка си стана и голямата и любов. Приличаха си външно и имаше изключителна нежност между тях. 3 пъти я заплождахме от него, но и трите пъти котенцата умираха. Някой ни беше казал, че може да има някаква несъвместимост между тях /не знам, не съм специалист/.

След това намерихме друг сиамец, с къса расова опашка, който тя подложи на такъв терор, че на вторият или третият ден, когато стопаните му дойдоха да видят какво става, просто заявиха, че съжаляват, ама си прибират котарака. Той и без това нищо не направи и прекара 3-та дена на най-високия кухненски шкаф, а тя само му ръмжеше отдолу"

"Котарак не иска да запложда...Поне 5-6 женски персийки са разочаровани...."
[16.03.2012  22:11:31] хххххх: :D
[16.03.2012  22:12:00] хххххх "Цял следобед стоя и ги гледам... На два пъти понечи да прекрачи иначе отъркващата му се котка и тя му се стросна и го перна с лапа... Той се обръща и си тръгва в другата посока.... Един вид: """Аз съм мъдрец, а не простак, за да ми гледаш сеира..."

[16.03.2012  22:12:44] uuuuuuu: hahahahahahah
[16.03.2012  22:13:02] xxxxxx: Ммм, да. Може да е хомосексуален.
Пусни го с мъжка котка и виж реакцията :)
[16.03.2012  22:13:08] xxxxxxx: (rofl)
[16.03.2012  22:13:35] xxxxxxx: ооооох, не, слушай продължението: "Днес му подариха плюшена играчка.... Голям купон.... Цял ден секс...."
[16.03.2012  22:14:21] xxxxxx: ей тва според мен е най-показателния коментар:
[16.03.2012  22:14:21] xxxxxxx: Когато заплождахме нашата котка, лекарят каза, че женската задължително остава в дома си. Мъжкият беше 3 дни при нас и чак втория ден котката го допусна да я качи / беше първескиня /. След всеки полов контакт, а и просто така, хъскаше и биеше горкото животно. Върнахме го издран, оскубан, неспал 3 дни, гладен и залитащ от слабост и психическо изтощение :oops: . Котката роди и отгледа четири прекрасни котенца, но още ме е срам да гледам в очите стопаните на котарака.

*******************************************************************************

Тая тема пак  манджа с грозде! То не бяха котки, то не беша Кало, то не бяха жениси... :D
Типично моя стил! Aма sorry..... Т'ва предлага днес кухнята :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар