неделя, 1 април 2012 г.

АЗ НЕ СЪМ ОВЦА.....по принцип....


Казват, че интернет правел умните по-умни, а тъпите по-тъпи.....
Май съм от вторите....

Всичките тези комуникационни канали ми промиват мозъка.
Нищо не мога да свърша, защото нищо не започвам.
Още със ставането-фейса, скайпа, мейла.
Ще каже някой-ми то от теб зависи.
Да! И това е, което най ме вбесява.
Уж за малко. Уж да видиш "новините", уж да "чекнеш"  това или онова.
А докато се усетиш половината ден минал.
В "чекване".
Постоянно. Ежеминутно. Толкова жалко, но толкова зарибяващо.
Забравям какво трябва да свърша. Какво искам да направя. Забравам какво е да си сам със себе си. Забравям се.
И това ме побърква.
Защото изглежда по-силно от мен. И надделява.
И просто не ми се слушат глупостите на хора, които твърдят, че "те само най-доброто от това извличали".
А по цял ден лайкват, пействат, поустват, коментират "все смислени работи".
Ама не били зависими. "Само най-доброто взимали".
Ха Ха Ха
Аз че съм заблудена овца, заблудена съм. В това спор няма. Ама то стадото бая голямо.
И сега пак пред компа. За пореден път си изливам недоволството.
Все едно това ще помогне. На куково лято!
Само още повече се гневя на мен самата. 
Безмозъчна овца.


Няма коментари:

Публикуване на коментар