събота, 24 март 2012 г.



В последните дни ми е дошла музата за готвене. Всъщност някакви готварси мераци ме тресят от около година, но в последния месец желанието се засили. Не че и преди не се е появявало, но за жалост винаги породено от присъствието на някой господин*, на който съм искала да угодя, а не просто за мен самата.  Някак си пасва перфектно- жена, мъж, легло, печка. Любовта на мъжа минавала през стомаха! Като се замисля не съвсем грешно. Само с една забележка- Любовта на ЧОВЕКА минава през стомаха! Изпитах го на свой гръб наскоро. Почти. За щастие не се стигна до "псевдо-любов", но за малко да потдам. Признавам си! Ама като няма друг в момента и започваш да си вярваш! Тъкмо си се откъснал що-годе от старата тръпка (любов) и вместо да се порадваш на свободата, която ти носи липсата на любовни терзания и БАМ! Айде в следващата тенджера, пак започваш да си вярваш, че си влюбен, да развиваш зависимости, да страдаш, да гониш и преди да се усетиш минала още една година, живееики за друг! Не че имам нещо против любовта. Точно обратното. Тя е жизнено важна. Но.... Неискам обаче псевдо-любов, породена от скука и липса на други емоции. Познавам я нея. Тя не е истинска. Но ние имаме нужда от емоции. Всякакви! Даже негативни. Такива, които те пропиват и карат да се чувстваш функциониращ, "мислещ", "чувстващ". Илюзии, покрай които пропускаме живота, въртейки едни и същи безмислени мисли от сутрин до вечер, вярвайки си, че са тоолкова важни.

Но....
Да се върна на мерака ми за готвене! :)))) Ето нещо градивно! И то без намесата на мъж! :)

Просто ми се прави нещо ново, имам желание да експериментирам, да уча....
Може да е чудо за три дни, но все пак си е чудо. Реших се най-сетне да си купя хладилник!!! Ще каже някой ГОЛЯМА РАБОТА! 

Еми голяма е!!! Поне за мен... След повече от две години хранене навън, най-сетне превъзмогнах себе си и направих първата крачка към хранене вкъщи. Иде ми на целия свят да се похваля!!! :))))

Един такъв, беличък, новичък, ауууууу радост!!! :)))) 
Купих си патладжани, домати, тивички, портокалово сокче, сирене, яйца,  без угризения, че трябва да ги хвърля след два дни. Колко малко му трябва на човек! :))

И първата тава домашно приготвено вече се пече във фурната. Да видим какво ще излезе от моето сефте... Ако стане ще пиша :) Може и снимков материал... Колко съм суетна само! :)

Даже стереопора от опаковката вкарах в употреба:

Пак минутка за самореклама, простете... :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар