вторник, 7 февруари 2012 г.

Почвам да се чудя, защо всъщност пиша в тоя форум..? Пардон- блог! Нито умея особено добре да си служа с "перото", нито мога да претендирам с интересно битие. Имам приятелки, с които мога да споделям, имам терапевт в лицето на брат си, а когато се наложи да бъда разтърсена от висша инстанция... майка ми си върши работата. С две думи-нямам нужда от виртуална изповедалня. И все пак.. Аз пиша. И най-странното е, че искам да пиша, имам нужда от това. Уж се бунтувам срещу цялата тая дрогираща виртуална среда, а сега аз самата ставам част от нея. И то доброволно. С желание. Сама не мога да си хвана спатийте.
Както и да е... Сигурно и тая фаза ще мине... 

Гледах много як филм. И се заяждах с един колега. По принцип не съм зла, нито имам нещо против гейовете, обаче.. Преиграно гейско държание с въртене на очички, чупене на китки и хленчене направо ме изважда от кожата ми! Особено когато идва от  огромна розова горила, мислеща се за нежна газела! И после защо съм се заяждала??? Еми затова! 

И на всичкото отгоре това високо интелигентно, вечно хленчещо създание реши да се изявява като филмов критик! Е, ся вече не позна! Ще му дам аз един филм утре!

Нещо много мисли искат да излязат наведнъж и като гледам манджа с грозде стана! Добър апетит BIG BROTHER и доскоро!








Няма коментари:

Публикуване на коментар