понеделник, 3 октомври 2011 г.




Изпълнена съм с надежда. Независимо от всичко.
Независимо от разочарованията, независимо от обидите, независимо от болката.
Като "Горящият човек" и аз изгарям негативното в мен, за да продължа пречистена напред.
Не винаги се получава и не винаги пътят е лесен, но изборът е мой. Както винаги...
Не искам да си губя времето с егоисти.
Не искам да се обърна един ден назад и да установя, че животът ми е преминал в огорчение, тъга или копнеж по една или друга илюзия.
Искам да живея!!!!!! :)
Да уча!
Да обичам и да бъда обичана! :))
Мисля, че отговорът е в движението, в промените, в търсенето на истината.
И някъде там, зад някой завой или крайпътен камък ме чака щастието.
Или в най-лошия случай някоя хубава изненада, коята да ми напомни, че който търси намира :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар